Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.515642906.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar ma uszkodzenia mechaniczne (na przykład zagięte rogi, zarysowaną okładkę, zagięcia, przedarcia etc.) lub jest niezgodny z opisem należy niezwłocznie - w terminie jednego dnia od daty dostawy - poinformować Sklep drogą mejlową o tych uszkodzeniach lub niezgodnościach, a następnie uzgodnić z przedstawicielem Sklepu formę koszty i warunki zwrotu, zgodnie z §5 ust. 4 Regulaminu zakupów. Brak takiego zgłoszenia rodzi domniemanie faktyczne, iż zakupiony towar nie posiada uszkodzeń i jest zgodny z opisem. W takim wypadku zwrot możliwy jest jedynie w ramach odstąpienia od umowy na podstawie Ustawy o prawach konsumenta, na koszt Klienta. Zgłoszenie z zachowaniem terminu wszczyna poniższą procedurę reklamacyjną w zakresie punktów 2 do 5.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne (na przykład puste strony, zdublowane strony, inne błędy w druku, etc.), prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się ze Sklepem drogą mejlową i uzgodnij z przedstawicielem Sklepu formę, koszty i warunki zwrotu, zgodnie z §5 ust. 4 Regulaminu zakupów.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód sprzedaży oraz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mejlowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy (jeśli reklamowany produkt nie jest już dostępny w sprzedaży).
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt (lub w wyjątkowych przypadkach zatrzymamy go i zwrócimy cenę zapłaconą za produkt na konto bankowe, z którego wpłynęła wpłata).
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: ksiazkiprzyherbacie@gmail.com lub telefonicznie: +48.515642906. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zasady postępowania w sprawie zwrotów są zgodne z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij (na własny koszt) zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, paragon, dowód sprzedaży, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za zakupiony towar (bez kosztów wysyłki oraz wysyłki zwrotnej).
- Zgodnie z Regulaminem Sklepu nieodebranie przesyłki przez Klienta będzie traktowane jak odstąpienie od umowy (zwrot produktu). W przypadku przesyłki nieodebranej przez Klienta (vide: odstąpienie od umowy) wartość zwrotu jest pomniejszana o koszty wysyłki i wysyłki zwrotnej.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych zaproponujemy termin i formę oddania Tobie uszkodzonego (używanego) produktu.