Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Obraz własny wielu mężczyzn i ojców doznaje dziś poważnego uszczerbku. Mężczyźni nie wiedzą już co o sobie myśleć. Niektórzy kompensują tę niewiedzę sukcesami zawodowymi, inni uciekają w życie chwilą. Nagminnie pojawia się również temat pokoleń i roli męskiego rodzica w wychowaniu dzieci. Książka też dotyka zagadnienia „co ojcostwo ma wspólnego z wiarą i Bogiem”. Wiele pytań... i odpowiedzi.
Właśnie tobą, grzesznikiem, Bóg się interesuje. Tobie obwieszcza Dobrą Nowinę. Nie sądzi cię i nie oskarża, ale kocha. Kocha cię właśnie dlatego, że jesteś zagubionym, że jesteś grzesznikiem. Jezus przyszedł na świat i dał swoje życie, żeby ciebie, grzesznika, zbawić, doprowadzić do Ojca. Dlatego też staje On wśród tych, którzy się rozproszyli, każdy idąc za swoim życiem, za swoim szczęściem – On, który zna życie, który zna Ojca i Dawcę życia.
W tej książce piszę o złożonej, bosko-ludzkiej naturze Kościoła. Jej głębię jest w stanie zrozumieć wyłącznie wiara, a przeżyć jedynie osoba święta. Dlatego utarło się powiedzenie, że święci są światłem Kościoła, czyli jego najlepszą cząstką. Oni wyraźnie pokazują, że od początku Kościołowi zależy wyłącznie na człowieku, że zawsze razem z tym człowiekiem szuka jego najbardziej autentycznego i najtrwalszego dobra.
Relacja duchowego towarzyszenia wpisuje się w misterium człowieka, w którym przebywa Duch Boży. Człowiek (…) zdolny jest do tego, ażeby wejść w przymierze z Bogiem, poznać Jego wolę i ją wypełniać. Oddawanie Mu chwały, okazywanie szacunku i służba to klucz do szczęścia. Tym, jak człowiek kocha Boga i w jaki sposób odpowiada na Jego zaproszenie, może podzielić się z bratem i od niego otrzymać pomoc, gdyż obaj są „synami Bożymi”.
Prof. Stanisław Celestyn Napiórkowski OFMConv wygłosił w Olsztynie k. Częstochowy w dniach 14-17 kwietnia 1998 roku rekolekcje, które stały się podstawą niniejszej publikacji. Rekolekcjonista sam wybrał temat i konkretne zagadnienia. Nie przypomina historii obrazu Chrystusa Sługi. Nie zapowiada też, że przedstawi wypracowaną teologię ikony takiego Chrystusa. Poprzestaje jedynie na wykazaniu kilku istotnych cech, którymi winien się charakteryzować jego sługa – otwarty na dialog i umiejętne go prowadzący, zaangażowany w sprawę jedności chrześcijan, zatroskany o właściwe wyjaśnienie roli Ducha Pana w dziele Mesjasza, a także właściwie kochający Matkę Jezusa.
Książka ta zawiera rekolekcje kard. Alberta VANHOYE, wygłoszone do Benedykta XVI w Watykanie w 2008 roku. Tematyka rekolekcji odnosi się do przyjęcia pośrednictwa kapłańskiego Chrystusa w wierze i w życiu. Przemyślenia kard. Vanhoye oparte są na Liście do Hebrajczyków, który przestawia Chrystusa, jako Arcykapłana.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.