Producent
- Aetos (7)
- Akuracik (1)
- Bellona (1)
- Bernardinum (1)
- Bez Fikcji (1)
- CeDeWu (1)
- Charaktery (4)
- Czarne (2)
- Difin (15)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- Dragon (1)
- Edycja Św. Pawła (3)
- Emka Studio (1)
- Eneteia (1)
- eSPe (23)
- Esprit (14)
- Feeria (1)
- Fijorr (1)
- Flos Carmeli (1)
- Fraszka Edukacyjna (3)
- Fronda (3)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (11)
- Harmonia (25)
- Impuls (5)
- Instytut Psychologii Zdrowia PTP (1)
- Iskry (6)
- Jaguar (1)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Koinonia (1)
- Liber (1)
- Logos (19)
- MAMAMANIA (2)
- Mando (1)
- Media Rodzina (14)
- Media Rodzina (3)
- Muza (2)
- Nasza Księgarnia (1)
- Petrus (1)
- Pomoc (1)
- Raj Media (2)
- Read Me (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (5)
- Relacja (2)
- Rosikon (2)
- RTCK (6)
- Salwator (2)
- Scholar (1)
- Serafin (1)
- Sierra Madre (1)
- Studio Emka (1)
- Św. Stanisław BM (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- Vocatio (7)
- WAB (2)
- WAM (18)
- Wektory (1)
- Więź (1)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (1)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (1)
- Wydawnictwo Kobiece (1)
- Wydawnictwo Księży Marianów PROMIC (1)
- Wydawnictwo Księży Sercanów DEHON (1)
- Wydawnictwo Lekarskie PZWL (3)
- Wydawnictwo Literackie (2)
- Wydawnictwo M (7)
- Wydawnictwo Metody Krakowskiej (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (4)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (16)
- Wydawnictwo W drodze (1)
- Znak (1)
- Zwierciadło (1)
- Zysk i S-ka (6)
Woda z mózgu. Manipulacja w mediach - Marek Warecki, Wojciech Warecki
Jak się ustrzec medialnej manipulacji? Jak nie pogubić się w gąszczu informacji, którymi media codziennie zalewają nasze umysły? Wreszcie jak być świadomym „konsumentem” mediów? „Woda z mózgu” jest poradnikiem, jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić. Nie tylko przestrzega, ale i uczy. Manipulacja bowiem ma już swoją długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna.
Dostępność: brak towaru
35,90 zł
Przed ślubem. Tom 1. Laboratorium miłości - Zbigniew Kaliszuk (red.)
Nie chcemy Cię zwodzić, Czytelniku. Po przeczytaniu tej książki nie staniesz się nagle najwybitniejszym specjalistą od tematyki miłości, nie znajdziesz tu też uniwersalnych recept na każdą sytuację, jaka może Cię spotkać w związku. Liczymy jednak, że pewne rady i wskazówki skłonią Cię do refleksji, do pracy nad sobą i związkiem oraz pomogą w wygrywaniu pięknej miłości na całe życie. Czego Ci zresztą z całego serca życzymy!
Dostępność: brak towaru
26,95 zł
Oswoić narkomana - Robert Rutkowski, Irena Stanisławska
Wywiad z Robertem Rutkowskim przeprowadzony przez Irenę A. Stanisławską. Terapeuta zdecydował się ku przestrodze powierzyć kawałek siebie czytelnikom. W swoim życiu sporo przeszedł. Doświadczył wielu sytuacji, które mogły go zniszczyć. Jednak tak się nie stało. A na dodatek udało mu się zostać szczęśliwym, spełnionym człowiekiem. Prowadzi sesje terapeutyczne dla osób mających problemy z uzależnieniami od substancji i zachowań, kryzysami zawodowymi lub rodzinnymi. Pomaga jako opiekun psychologiczny sportowcom zajmuje się motywacją, relaksacją oraz usprawnianiem skuteczności działania. Pomaga rodzinom mającym kłopoty ze swoimi dziećmi lub w relacjach między sobą.
Dostępność: brak towaru
25,95 zł
Laboratorium miłości. Po ślubie - Zbigniew Kaliszuk (red.)
Nie dajemy Ci do ręki zbioru uniwersalnych przepisów na ratowanie zagrożonego rozpadem związku. Proponujemy za to wiele konkretnych i sprawdzonych wskazówek jak dbać o wzajemną miłość, jak się komunikować, jak łączyć pracę zawodową z życiem rodzinnym, jak układać relacje z rodzicami i teściami. Rad udzielają małżonkowie z wieloletnim stażem oraz specjaliści z bogatym doświadczeniem w tej dziedzinie.
Dostępność: brak towaru
27,80 zł
Dzieciństwo w oblężeniu. Łatwy cel dla wielkiego biznesu - Joel Bakan
Nie wolno tej książki przeoczyć! Przywykliśmy wierzyć, że w zamożnych zachodnich społeczeństwach dzieci są chronione jak nigdy dotąd. Joel Bakan uświadamia nam, że bardziej już nie możemy się mylić. Z pasją, ale i miażdżącym obiektywizmem demaskuje to, co uważa za najbardziej przerażającą hipokryzję naszych czasów. Chce, abyśmy umieli dostrzec, że wbrew pozorom dzieci, ze względu na swoją wrażliwość emocjonalną, stały się obiektem działań marketingowych na niespotykaną wcześniej skalę. Książka ostrzega, że to działanie równie niszczycielskie jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć dotyczy głównie realiów amerykańskich, także nas pozbawia złudzeń: wszystko to dzieje tu i teraz, rozwija się dosłownie na naszych oczach. |
Dostępność: brak towaru
25,50 zł