Producent
- 2 Kolory (1)
- Agencja Specjalistyczna Prasa i Książka (1)
- Andegavenum (2)
- ANTYK Marcin Dybowski (1)
- Arcana (1)
- Bellona (1)
- Capital (2)
- CapitalBook (3)
- CEIR (1)
- Centrum Myśli Jana Pawła II (1)
- Czarne (1)
- Demart (1)
- DeReggio (2)
- Dębogóra (1)
- Dobra Literatura (1)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- Fabryka Słów (1)
- Fronda (4)
- Fundacja Wyszehradzka (1)
- GARDA (1)
- Harmonia (1)
- Instytut Globalizacji (1)
- LTW (1)
- Media Rodzina (1)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- Neriton (1)
- Nortom (1)
- Ośrodek Mysli Politycznej (5)
- Patria Media (1)
- PAX (3)
- Prohibita (7)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- SBM (1)
- Studio Emka (1)
- Teologia Polityczna (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (2)
- vis-a-vis Etiuda (1)
- von Borowiecky (6)
- WAM (1)
- Wektory (8)
- Wydawnictwo AA (2)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (2)
- Wydawnictwo Literackie (1)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Nauka i Innowacje sp. z o. o. (1)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
- Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnitwo Poznańskie (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (4)
Sztuka wojenna - Sun Zi
„Sztuka wojenna” chińskiego mędrca Sun Zi, pisanego także Sun Tzu, liczy dwa i pół tysiąclecia. Wciąż jednak jest aktualna i może do niej sięgnąć każdy, kto ma głowę na karku. Dzieło Sun Zi to światowy bestseller. Mao zdobył Chiny, bo opierał się na strategii Sun Zi. Japończycy przegrali wojnę na Pacyfiku, bo studiując od wieków Sun Zi, nie potrafili słuchać jego zaleceń. Uniwersalną wartość traktatu Sun Zi bardzo szybko dostrzegł wielki biznes. Przedsiębiorcy, korzystając z rad chińskiego mędrca, tworzą strategie zarządzania firmą, walki z konkurencją, zdobywania rynku i dobrze na tym wychodzą. Książkę uzupełniają dwa dodatkowe traktaty poświęcone strategii oraz obszerny esej Roberta Stillera poświęcony traktatowi oraz problemów z jego tłumaczeniem.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin