Producent
- 3S Media (2)
- Aletheia (1)
- Avalon (1)
- Biały Kruk (8)
- Difin (1)
- Miles (1)
- Neriton (2)
- Oskar (1)
- Trio (1)
- Universitas Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych (1)
- WAM (1)
- Wektory (7)
- Werset (3)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo Literackie (1)
- Wydawnictwo Nowej Konfederacji (1)
- Zona Zero (2)
- Zysk i S-ka (1)
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski
Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
Dostępność: brak informacji
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa
Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.
Dostępność: brak towaru
62,00 zł