Producent
- 3S Media (2)
- Aletheia (1)
- Avalon (1)
- Biały Kruk (8)
- Difin (1)
- Miles (1)
- Neriton (2)
- Oskar (1)
- Trio (1)
- Universitas Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych (1)
- WAM (1)
- Wektory (7)
- Werset (3)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo Literackie (1)
- Wydawnictwo Nowej Konfederacji (1)
- Zona Zero (2)
- Zysk i S-ka (1)
Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego - Małgorzata Molęda-Zdziech
Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.
Dostępność: brak informacji