Producent
- 2 Kolory (1)
- 3S Media (2)
- Agencja Specjalistyczna Prasa i Książka (1)
- Aletheia (1)
- Andegavenum (2)
- ANTYK Marcin Dybowski (1)
- Arcana (1)
- Avalon (1)
- Bellona (1)
- Biały Kruk (8)
- Capital (2)
- CapitalBook (3)
- CEIR (1)
- Centrum Myśli Jana Pawła II (1)
- Czarne (1)
- Demart (1)
- DeReggio (2)
- Dębogóra (2)
- Difin (1)
- Dobra Literatura (1)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- Fabryka Słów (1)
- Fronda (4)
- Fundacja Wyszehradzka (1)
- GARDA (1)
- Harmonia (1)
- Instytut Globalizacji (1)
- LTW (1)
- Media Rodzina (1)
- Miles (1)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- Neriton (3)
- Nortom (1)
- Oskar (1)
- Ośrodek Mysli Politycznej (5)
- Patria Media (1)
- PAX (3)
- Prohibita (8)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- SBM (1)
- Studio Emka (1)
- Teologia Polityczna (1)
- Trio (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (2)
- Universitas Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych (1)
- vis-a-vis Etiuda (1)
- von Borowiecky (6)
- WAM (2)
- Wektory (15)
- Werset (3)
- Wydawnictwo AA (2)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (3)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo Literackie (2)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Nauka i Innowacje sp. z o. o. (1)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
- Wydawnictwo Nowej Konfederacji (1)
- Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnitwo Poznańskie (1)
- Znak (1)
- Zona Zero (3)
- Zysk i S-ka (5)
Dlaczego jesteście tacy okrutni? Mobbing w szkole - Jutta Georg
Mobbing nie jest nieszkodliwą zabawą na koszt innych, zostawia bowiem trwałe ślady, przynajmniej na duszy. Kształtuje on ponadto także samego mobbera.
Książka ta pomoże Ci odkryć samego siebie, pozwoli odpowiedzieć na pytania: czy częściej niż inni padasz ofiarą mobbingu? A może sam jesteś mobberem lub współsprawcą mobbingu? Być może należysz do tak zwanej "milczącej większości", która przygląda się lub odwraca wzrok?
Odkryj samego siebie za pomocą testów i kwestionariuszy powstałych na podstawie doświadczeń autorów!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski
Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
Dostępność: brak informacji
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa
Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.
Dostępność: brak towaru
62,00 zł
Marian Zdziechowski wobec myśli rosyjskiej XIX i XX wieku - Witold Wasilewski
Autor, młody badacz, w dorobku tego wybitnego historyka i filozofa szuka powiązań z myślą rosyjską, m.in. Lwa Tołstoja, Włodzimierza Sołowjowa i Sergiusza Bułgakowa, a także wpływu na nią. Wśród poruszonych wątków znajdują się stosunek do narodu i patriotyzmu, społeczeństwo, miejsce jednostki w świecie i historii oraz rosyjski komunizm, a nawet seksualność człowieka. Nie brakuje tu elementów biografii Zdziechowskiego, przybliżono też kontekst polityczny dialogu polsko-rosyjskiego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni