Producent
- 2 Kolory (1)
- 3S Media (2)
- Agencja Specjalistyczna Prasa i Książka (1)
- Aletheia (1)
- Andegavenum (2)
- ANTYK Marcin Dybowski (1)
- Arcana (1)
- Avalon (1)
- Bellona (1)
- Biały Kruk (8)
- Capital (2)
- CapitalBook (3)
- CEIR (1)
- Centrum Myśli Jana Pawła II (1)
- Czarne (1)
- Demart (1)
- DeReggio (2)
- Dębogóra (2)
- Difin (1)
- Dobra Literatura (1)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- Fabryka Słów (1)
- Fronda (4)
- Fundacja Wyszehradzka (1)
- GARDA (1)
- Harmonia (1)
- Instytut Globalizacji (1)
- LTW (1)
- Media Rodzina (1)
- Miles (1)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- Neriton (3)
- Nortom (1)
- Oskar (1)
- Ośrodek Mysli Politycznej (5)
- Patria Media (1)
- PAX (3)
- Prohibita (8)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- SBM (1)
- Studio Emka (1)
- Teologia Polityczna (1)
- Trio (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (2)
- Universitas Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych (1)
- vis-a-vis Etiuda (1)
- von Borowiecky (6)
- WAM (2)
- Wektory (15)
- Werset (3)
- Wydawnictwo AA (2)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (3)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo Literackie (2)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Nauka i Innowacje sp. z o. o. (1)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
- Wydawnictwo Nowej Konfederacji (1)
- Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnitwo Poznańskie (1)
- Znak (1)
- Zona Zero (3)
- Zysk i S-ka (5)
Autyzm i zespół Aspergera - Grand Claire
Choć Autyzm i zespół Aspergera nie są rzadkością, w Polsce są wciąż mało znane. Dzieci cierpiące na te choroby są źle rozumiane przez otoczenie. Większość ludzi ich nie zna i nie umie się do nich przystosować. I na odwrót – one same nie rozumieją, w czym się różnią od innych, nie wiedzą jak myślą inni i mają trudności ze znalezieniem miejsca wśród rówieśników. Książka została napisana dostępnym dla dziecka językiem i jest łatwa w czytaniu. Jej celem jest wytłumaczenie dziecku autystycznemu jego inności i pomóc w zrozumieniu kim jest – jak żyć z tą odmiennością , pogodzić się z samym sobą i otoczeniem. Książka do wspólnego czytania w rodzinie, przez dziecko albo razem z nim.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski
Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
Dostępność: brak informacji
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa
Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.
Dostępność: brak towaru
62,00 zł
Marian Zdziechowski wobec myśli rosyjskiej XIX i XX wieku - Witold Wasilewski
Autor, młody badacz, w dorobku tego wybitnego historyka i filozofa szuka powiązań z myślą rosyjską, m.in. Lwa Tołstoja, Włodzimierza Sołowjowa i Sergiusza Bułgakowa, a także wpływu na nią. Wśród poruszonych wątków znajdują się stosunek do narodu i patriotyzmu, społeczeństwo, miejsce jednostki w świecie i historii oraz rosyjski komunizm, a nawet seksualność człowieka. Nie brakuje tu elementów biografii Zdziechowskiego, przybliżono też kontekst polityczny dialogu polsko-rosyjskiego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni