Producent
- Bernardinum (1)
- Difin (15)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eSPe (4)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (5)
- Harmonia (14)
- Impuls (2)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Media Rodzina (1)
- Media Rodzina (2)
- Polwen (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- Scholar (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- WAM (12)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (1)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (3)
Codzienność dziecka z zespołem Aspergera okiem rodzica i terapeuty - Agnieszka Borkowska, Beata Grotowska
To wyjątkowy poradnik napisanyprzez osoby, które na co dzień pokonują wiele trudności związanych z opisanym problemem. Autorki, prywatnie mamy dzieci z zespołem Aspergera, przybliżają codzienne życie takich właśnie rodzin. Książka, obok bogatej wiedzy teoretycznej przekazanej w przystępny sposób, zawiera praktyczne porady zilustrowane licznymi przykładami zaczerpniętymi z prawdziwych doświadczeń i przeżyć rodziców dzieci z zespołem Aspergera.
Dostępność: brak informacji
Dysfunkcje integracji sensorycznej a sprawność językowa dzieci w młodszym wieku szkolnym - Daria Jodzis
Publikacja przeznaczona jest dla logopedów i terapeutów integracji sensorycznej, ale może okazać się ciekawą lekturą także dla psychologów, pedagogów, lekarzy pediatrów i rodziców dzieci z zaburzeniami mowy i języka oraz zaburzeniami SI.
Dostępność: brak informacji
Dyskalkulia - Karin Landerl, Liane Kaufmann
Niniejsza książka jest w całości poświęcona zagadnieniu dyskalkulii, czyli specyficznego zaburzenia rozwoju zdolności matematycznych. Autorzy opisują przyczyny i objawy dyskalkulii, prezentują przegląd badań dotyczących nabywania zdolności matematycznych, charakteryzują metody diagnostyczne, przybliżają sposoby wsparcia i interwencji. Rozprawiają się także z mitem dzieci z dyskalkulią jako uczniów leniwych i niechętnie uczących się matematyki.
Dostępność: brak towaru
32,90 zł
Dyslekcja a nauczanie języków obcych Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją - Katarzyna Maria Bogdanowicz
Jest to poradnik dla rodziców i nauczycieli (przede wszystkim języków obcych) na temat nauczania dodatkowego języka dzieci z dysleksją.
Publikacja składa się z dwóch części - teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej omówione jest zjawisko dysleksji i problemy, które w związku z nim pojawiają się podczas nauki języka obcego.
Dostępność: brak towaru
35,00 zł
Gry i zabawy we wczesnej interwencji Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i przetwarzania sensorycznego - Barbara Sher
Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Jak reagować na agresję uczniów? Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem - Monika Zielińska
Książka wnosi wiedzę i wskazania praktyczne do zajmowania się dziećmi z zaburzeniami zachowania, a ponadto wskazuje, że opisane procedury postępowania terapeutycznego są w zasadzie skuteczne niezależnie od rodzaju zaburzenia […]dostarcza nauczycielom, pedagogom specjalnym i rodzicom wiedzy teoretycznej oraz konkretnego narzędzia do skutecznego przeciwdziałania trudnym zachowaniom dzieci w domu i w szkole.
Dostępność: brak informacji
Kim jest Ryś? Opowieść o chłopcu z zespołem Aspergera - Izabela Banaszczyk, Joanna Chromik-Kovacs
Kim jest Ryś? to pięknie ilustrowane opowiadanie, którego bohaterem jest chłopiec z zespołem Aspergera (ZA). Powstało z myślą o tym, by mogło zostać wykorzystane jako materiał służący integracji klasy czy grupy, do której uczęszcza uczeń z ZA. Jednak by rówieśnicy mogli zrozumieć swojego kolegę z ZA, muszą z jednej strony poznać jego odmienność, z drugiej zaś dostrzec jego potencjał, mocne strony i pozytywne cechy. Opowiadanie skonstruowane jest w zatem w ten sposób, by pokazać kolegom z klasy charakterystyczne cechy dziecka z zespołem Aspergera ? właśnie te, które mogą się wydawać dziwne czy denerwować innych. Książkę tę można wykorzystać zarówno do pracy z klasą czy z grupą, na przykład socjoterapeutyczną, jak i w trakcie indywidualnych rozmów psychologa, pedagoga, nauczyciela z dzieckiem. Natomiast wspólna lektura opowiadania z rodzicem oraz rozmowa na temat cech i zachowań głównego bohatera pomoże nawiązać nić porozumienia i zrozumieć specyfikę funkcjonowania osoby z zespołem Aspergera.
Dostępność: brak towaru
17,00 zł
Nauczanie i uczenie się języków obcych młodzieży z dysleksją - Mariola Jaworska
Celem niniejszej monografii jest naukowa diagnoza obejmująca oszacowanie warunków i perspektyw nauczania i uczenia się języków obcych młodzieży z dysleksją, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dydaktyki autonomizującej. Dotychczasowe ustalenia naukowe w tym obszarze są niewystarczające, a zgromadzone dane wymagają usystematyzowania odpowiednio do obecnego polskiego kontekstu edukacyjnego. Rozważania prowadzone są poprzez analizę dotychczasowych ustaleń w tym zakresie (propozycje teoretyczno-analityczne zawarte w rozdziale pierwszym, drugim i trzecim) oraz dyskusję badań własnych zaprezentowanych w rozdziale czwartym.
Dostępność: brak towaru
38,00 zł
Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw Zajęcia dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego - Carol S. Kranowitz
Odpowiedzią na potrzeby rodziców, terapeutów i nauczycieli jest właśnie Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw – zbiór ćwiczeń przeznaczonych przede wszystkim (choć nie tylko) dla nie-zgranych dzieci.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Nie-zgrane dziecko Zaburzenia przetwarzania sensorycznego - Carol Stock Kranowitz
Nie-zgrane dzieckoto poradnik dla rodziców i wychowawców, którzy podejrzewają, że ich pociecha jest na swój sposób wyjątkowa, ale nie potrafią tej wyjątkowości zdefiniować i zrozumieć. Książka ta może stanowić podręcznik dla pedagogów, psychologów i terapeutów chcących skutecznie wspomagać rozwój podopiecznych. To także lektura obowiązkowa dla nauczycieli przedszkoli i szkół, którzy, świadomi istnienia zaburzenia integracji sensorycznej, będą w stanie postawić wstępną diagnozę, skontaktować rodziców z odpowiednim specjalistą oraz dostosować otoczenie oraz metody edukacji do potrzeb nie-zgranych dzieci.
Dostępność: brak informacji