Producent
- Bernardinum (1)
- Difin (15)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eSPe (4)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (5)
- Harmonia (14)
- Impuls (2)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Media Rodzina (1)
- Media Rodzina (2)
- Polwen (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- Scholar (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- WAM (12)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (1)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (3)
Być nauczycielem - katolikiem - Mirosław Lange
Tytuł wskazuje, że książka skierowana jest do szerszego grona odbiorców, czyli wszystkich katolickich nauczycieli. Jest próbą podzielenia się własnymi doświadczeniami i przemyśleniami z ponad dwudziestoletniej pracy nauczycielskiej. Myślą przewodnią jej treści jest konieczność świadectwa wiary i moralności chrześcijańskiej, która wypływa z faktu bycia jednocześnie katolikiem i nauczycielem. Książka napisana jest w formie rozważań na poszczególne miesiące roku szkolnego, wpisujące się w różne okresy kalendarza liturgicznego.
Dostępność: duża ilość
Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Agnieszka Pawlak
Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się. Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się „okazje dydaktyczne" czy też „okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi.
Dostępność: brak towaru
23,10 zł