Producent
- Bernardinum (1)
- Difin (15)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eSPe (4)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (5)
- Harmonia (14)
- Impuls (2)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Media Rodzina (1)
- Media Rodzina (2)
- Polwen (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- Scholar (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- WAM (12)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (1)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (3)
Dlaczego jesteście tacy okrutni? Mobbing w szkole - Jutta Georg
Mobbing nie jest nieszkodliwą zabawą na koszt innych, zostawia bowiem trwałe ślady, przynajmniej na duszy. Kształtuje on ponadto także samego mobbera.
Książka ta pomoże Ci odkryć samego siebie, pozwoli odpowiedzieć na pytania: czy częściej niż inni padasz ofiarą mobbingu? A może sam jesteś mobberem lub współsprawcą mobbingu? Być może należysz do tak zwanej "milczącej większości", która przygląda się lub odwraca wzrok?
Odkryj samego siebie za pomocą testów i kwestionariuszy powstałych na podstawie doświadczeń autorów!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Tutoring dziecięcy w procesie nauczania-uczenia się dzieci siedmioletnich i ośmioletnich - Agnieszka Pawlak
Rozpatrując zagadnienie uczenia się w interakcjach społecznych, nie można zapomnieć o dwóch szczególnie interesujących zjawiskach, jakimi są tutoring i binarne uczenie się. Pojęcie tutoringu zostało wprowadzone przez Davida Wooda na określenie nauczania nieformalnego, naturalnego i spontanicznego. Dochodzi do niego w sytuacjach interakcji społecznej wzbogacanej o naturalnie pojawiające się „okazje dydaktyczne" czy też „okazje edukacyjne". Nie wszyscy badacze jednak omawiają tutoring w odniesieniu do relacji dziecko-dorosły. Dużą rolę w procesie nauczania-uczenia przypisuje się tutorowi-rówieśnikowi.
Dostępność: brak towaru
23,10 zł