Producent
- Bernardinum (1)
- Difin (15)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eSPe (4)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (5)
- Harmonia (14)
- Impuls (2)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Media Rodzina (1)
- Media Rodzina (2)
- Polwen (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- Scholar (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- WAM (12)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (1)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (3)
Fałszywe drogi wychowania - Stefan Ignacy Możdżeń
Żyjemy w czasach totalnego odrzucenia dotychczasowego dorobku pedagogicznego minionych pokoleń, co zbiega się w antypedagogice z postulowanym kodeksem praw dziecka: prawem do samostanowienia, prawem do swobodnego wyboru środowiska życia, z możliwością opuszczenia rodziców, prawem do życia bez kar, do seksualnej wolności. Wolność od wszelkich ograniczeń ma reperkusje moralne. Taka wolność zniewala. Założenie, że człowiek jest z natury dobry, że wyznacznikiem jego postępowania są jego popędy, prowadzi do naturalizmu i hedonizmu etycznego. Nauczyciele nie dostrzegają destrukcyjnego systemu, który chce przeformować całkowicie polską mentalność. Wydaje się, że tego postmodernistycznego zła nie dostrzegają profesorowie pedagogiki, których obecnie w Polsce jest ponad czterystu. Zamiast bronić młodzież przed destrukcją, biorą udział w rozpowszechnianiu tych patologii na uczelniach. Ukazuje się ogromna liczba bezwartościowych publikacji pedagogicznych licznych autorów. Zachwala się nowe "naukowe" metody edukacyjne, za którymi stoi jakaś wizja człowieka, według której stara się wychowywać. W Europie rozwinął się dominujący pogląd, według którego religia, rodzina i naród "należą już do przeszłości".
Dostępność: brak towaru
29,90 zł
Nauczanie i uczenie się języków obcych młodzieży z dysleksją - Mariola Jaworska
Celem niniejszej monografii jest naukowa diagnoza obejmująca oszacowanie warunków i perspektyw nauczania i uczenia się języków obcych młodzieży z dysleksją, ze szczególnym uwzględnieniem zasad dydaktyki autonomizującej. Dotychczasowe ustalenia naukowe w tym obszarze są niewystarczające, a zgromadzone dane wymagają usystematyzowania odpowiednio do obecnego polskiego kontekstu edukacyjnego. Rozważania prowadzone są poprzez analizę dotychczasowych ustaleń w tym zakresie (propozycje teoretyczno-analityczne zawarte w rozdziale pierwszym, drugim i trzecim) oraz dyskusję badań własnych zaprezentowanych w rozdziale czwartym.
Dostępność: brak towaru
38,00 zł
Zaburzenia w zachowaniu dzieci i młodzieży w kontekście trudnych sytuacji szklnych i pozaszkolnych - Danuta Borecka-Biernat (red.)
Oddana do rąk Czytelników książka jest zbiorem artykułów o charakterze refleksji teoretycznej i doniesień z badań. Ich tematyka koncentruje się wokół zaburzeń w zachowaniu dzieci i młodzieży w kontekście ich uwarunkowań oraz działań zmierzających do ich zapobiegania i ograniczenia.
Dostępność: brak towaru
35,90 zł