Producent
- Bernardinum (1)
- Difin (15)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eSPe (4)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (5)
- Harmonia (14)
- Impuls (2)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Media Rodzina (1)
- Media Rodzina (2)
- Polwen (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- Scholar (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- WAM (12)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (1)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (3)
ADHD Naucz się żyć z ADHD Poradnik dla rodziców i nauczycieli - Martin L. Kutscher
Autor opisuje pełne spektrum objawów związanych z ADHD, współwystępujące zaburzenia oraz najczęstsze problemy, z którymi muszą sobie radzić rodzice. Dalsza część książki skupia się na rozwiązaniach, które zostały oparte na czterech podstawowych zasadach.
Dostępność: brak towaru
41,00 zł
Dar dysleksji - Ronald D. Davis, Eldon M. Braun
"Co łączy Cher, Leonarda da Vinci, Whoopi Goldberg i Walta Disneya? Dysleksja. Można by pomyśleć, że jednak osiągnęli sukces, pomimo swojego defektu. Ronald D. Davis twierdzi, że osiągnęli sukces właśnie dzięki dysleksji. Metody Davisa przynoszą poprawę u 97 procent osób uczestniczących w zajęciach korygowania dysleksji".
Dostępność: brak towaru
32,90 zł
Dar uczenia się - Ronald D. Davis, Eldon M. Braun
Dar uczenia się jest kontynuacją i poszerzeniem przełomowego Daru dysleksji tych samych autorów. Obok już znanych metod prezentuje nowe, mające zastosowanie w korekcji wielu zaburzeń uczenia się. Oprócz dysleksji odnosi się ona do:
*ADD (zespół deficytu uwagi),
*ADHD (ADD z towarzyszącą hiperaktywnością),
*kłopotów z matematyką (akalkulia i dyskalkulia)
*kłopotów z pisaniem odręcznym (agrafia i dysgrafia).
Dostępność: brak towaru
29,50 zł
Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej - Liz McKendry Anderson, Polly Godwin Emmons
Ta zrozumiała i przystępna książka to niezastąpione źródło wiedzy dla rodzin, nauczycieli i opiekunów mających kontakt z dziećmi doświadczającymi zaburzeń integracji sensorycznej.
Książka "Zaburzenia integracji sensorycznej" zapewnia czytelnikowi wiele praktycznych i skutecznych porad oraz strategii działania dotyczących pomocy dzieciom dotkniętym dysfunkcją sensoryczną. Skupiając się na wczesnej interwencji, pokazuje, że dzieci, u których zdiagnozowano to schorzenie, mogą osiągnąć swój pełny potencjał w domu, szkole i społeczności.
Autorki opisują i analizują objawy, przyczyny, dodatkowe czynniki oraz zachowania związane z zaburzeniami integracji sensorycznej, zwłaszcza w ramach autyzmu, ADHD i zaburzeń dwubiegunowych, skupiając się m.in. na pomocnych ćwiczeniach, tajnikach diagnozy oraz modyfikacji programów edukacyjnych.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Pomóż dziecku z ADHD - Kate E. Spohner
Niniejsza książka to zbiór praktycznych porad i materiałów do wykorzystania podczas pracy z dziećmi cierpiącymi na zespół nadpobudliwości psychoruchowej, bądź przejawiającymi objawy podobnego zachowania. Dostarcza ona wielu pomysłów, dzięki którym pomagamy dziecku poznawać swoją własną osobowość i sposób myślenia, poprzez którą to świadomość będzie ono łatwiej kontrolować swoje uczucia, myśli i działania. Materiały zawarte w tej książce są proste do wykorzystania, bezpośrednie i z łatwością można je dostosować do potrzeb poszczególnych uczniów. Zamierzeniem tego poradnika jest demistyfikacja ADHD i pozwolenie czytelnikom dogłębnie poznać ten skomplikowany rodzaj osobowości. Podkreślany jest tutaj również fakt, że nadpobudliwość to nie choroba, a swego rodzaju dar. Ludzie z ADHD, jeśli tylko zapewni im się optymalne warunki do rozwoju i nauki, częstokroć wyrastają na produktywnych i nowatorskich członków naszego społeczeństwa.
Dostępność: brak towaru
28,50 zł
Wszystko o ADHD. Kompleksowy, praktyczny przewodnik dla nauczycieli - Linda J. Pfiffner
Ta książka ma na celu przygotowanie cię na spotkanie z ADHD. Nie da się ukryć faktu, że szkoła i ADHD nie zawsze idą ręka w rękę. Konieczność skupienia, zwracania uwagi na to, co się dzieje dookoła i uważnego wykonywania poleceń nauczyciela stanowią jawne zaprzeczenie zasadniczych cech ADHD. W niektórych sytuacjach, zwłaszcza w klasach o dużej liczbie dzieci, nauczyciel nie jest w stanie poświęcić im tyle uwagi, ile potrzebują. Problemy, na jakie napotykają w szkole dzieci z ADHD, mają swe źródło nie tylko w samym dziecku lub w strukturze szkoły, lecz często są wzmacniane przez niedopasowanie struktury klasy i lekcji do potrzeb dziecka. Kluczowy element pomocy dzieciom z ADHD stanowi poprawienie lub przynajmniej złagodzenie tego niedopasowania.
Dostępność: brak informacji