Producent
- 2 Kolory (1)
- 3S Media (1)
- Aetos (6)
- Agencja Specjalistyczna Prasa i Książka (1)
- Akuracik (1)
- Andegavenum (3)
- ANTYK Marcin Dybowski (1)
- Arcana (2)
- ASPRA-JR (1)
- Avalon (1)
- Bellona (2)
- Bernardinum (2)
- Bez Fikcji (1)
- Biały Kruk (2)
- Bogucki Wydawnictwo Naukowe S.C. (1)
- Capital (2)
- CapitalBook (4)
- CeDeWu (1)
- CEIR (1)
- Centrum Myśli Jana Pawła II (1)
- Charaktery (4)
- Copernicus Center Press (1)
- Czarne (3)
- Demart (1)
- DeReggio (3)
- Dębogóra (1)
- Difin (13)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (2)
- Dragon (1)
- Edycja Św. Pawła (3)
- Emka Studio (1)
- Eneteia (1)
- eSPe (23)
- Esprit (14)
- Fabryka Słów (1)
- Feeria (2)
- Flos Carmeli (2)
- Fraszka Edukacyjna (3)
- Fronda (9)
- Fundacja PAFERE (1)
- Fundacja Świętego Benedykta (1)
- Fundacja Wyszehradzka (1)
- GARDA (3)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (11)
- Harmonia (26)
- Helion (1)
- Impuls (5)
- Instytut Globalizacji (2)
- Instytut Historii PAN (1)
- Instytut Psychologii Zdrowia PTP (1)
- Iskry (6)
- Jaguar (1)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Koinonia (1)
- Księgarnia Akademicka (1)
- Księży Młyn (1)
- Liber (1)
- Libron (1)
- Logos (19)
- LTW (1)
- MAMAMANIA (2)
- Mando (1)
- Media Rodzina (15)
- Media Rodzina (3)
- Muza (2)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- Neriton (1)
- Nomos (1)
- Nortom (1)
- Oficyna Naukowa (1)
- Ośrodek Mysli Politycznej (5)
- Patria Media (1)
- PAX (3)
- Petrus (3)
- Polwen (1)
- Pomoc (1)
- Prohibita (11)
- Pure Profit (1)
- QBS (1)
- Raj Media (2)
- Read Me (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (8)
- Relacja (1)
- Rosikon (2)
- Rozpisani.pl (1)
- RTCK (6)
- Salwator (3)
- SBM (1)
- Scholar (2)
- Serafin (1)
- Sierra Madre (1)
- Studio Emka (2)
- Św. Stanisław BM (1)
- Świat Książki (2)
- Teologia Polityczna (1)
- Trio (2)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (5)
- Universitas Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych (2)
- vis-a-vis Etiuda (1)
- Vocatio (7)
- von Borowiecky (6)
- WAB (2)
- WAM (29)
- Wektory (17)
- Więź (1)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (2)
- Wydawnictwo AA (2)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (3)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (2)
- Wydawnictwo Kobiece (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (3)
- Wydawnictwo Księży Marianów PROMIC (1)
- Wydawnictwo Księży Sercanów DEHON (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo Lekarskie PZWL (2)
- Wydawnictwo Literackie (4)
- Wydawnictwo M (11)
- Wydawnictwo Nauka i Innowacje sp. z o. o. (1)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (1)
- Wydawnictwo Sióstr Loretanek (1)
- Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (4)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (17)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (2)
- Wydawnictwo Uniwersytetu M. Kopernika w Toruniu (1)
- Wydawnictwo W drodze (1)
- Wydawnitwo Poznańskie (1)
- Znak (2)
- Zona Zero (1)
- Zwierciadło (1)
- Zysk i S-ka (11)
Zakulisowe umowy, które zmieniły świat - Jacques Peretti
Sądzimy, że światową gospodarką kierują siły, które rozumiemy – określone prawa ekonomii oraz wybierani przez nas politycy. Tymczasem Jacques Peretti prowokacyjnie twierdzi, że większość otaczającego nas świata – od spożywanej żywności, przez kupowane produkty, po przyjmowane przez nas leki – kształtują tajne negocjacje i umowy biznesowe, o których nie mamy pojęcia.
Autor wprowadza nas w środowisko potężnych graczy biznesowych i analizuje krok po kroku dziesięć przełomowych umów, które spowodowały transformację współczesnej gospodarki. Ujawnia m.in., jak korporacyjni liderzy stworzyli całą branżę dietetyczną, jak PayPal opanował rynek płatności online oraz jak szefowie firm farmaceutycznych uknuli skuteczny plan sprzedaży leków ludziom zdrowym.
Peretti, nagradzany dziennikarz śledczy, na podstawie swojej rozległej wiedzy i wnikliwych badań wskazuje także intrygujące i fascynujące powiązania: np. jak poczynania Wall Street na rynku produktów spożywczych doprowadziły do wybuchu Arabskiej Wiosny lub co łączyło epidemię AIDS w San Francisco w latach 80. XX w. z załamaniem rynku kredytów hipotecznych subprime i kryzysem finansowym w 2008 roku.
Dostępność: brak towaru
34,90 zł
Woda z mózgu. Manipulacja w mediach - Marek Warecki, Wojciech Warecki
Jak się ustrzec medialnej manipulacji? Jak nie pogubić się w gąszczu informacji, którymi media codziennie zalewają nasze umysły? Wreszcie jak być świadomym „konsumentem” mediów? „Woda z mózgu” jest poradnikiem, jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić. Nie tylko przestrzega, ale i uczy. Manipulacja bowiem ma już swoją długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna.
Dostępność: brak towaru
35,90 zł
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google - Scott Galloway
"Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób".
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Przed ślubem. Tom 1. Laboratorium miłości - Zbigniew Kaliszuk (red.)
Nie chcemy Cię zwodzić, Czytelniku. Po przeczytaniu tej książki nie staniesz się nagle najwybitniejszym specjalistą od tematyki miłości, nie znajdziesz tu też uniwersalnych recept na każdą sytuację, jaka może Cię spotkać w związku. Liczymy jednak, że pewne rady i wskazówki skłonią Cię do refleksji, do pracy nad sobą i związkiem oraz pomogą w wygrywaniu pięknej miłości na całe życie. Czego Ci zresztą z całego serca życzymy!
Dostępność: brak towaru
26,95 zł
Pożeracze mózgów - Wojciech Warecki, Marek Warecki
Każde media czegoś od Ciebie chcą - byś uwierzył w przekazaną wiadomość, kupił reklamowany towar, zaczął myśleć tak jak oni. Pożeracze mózgów mają twarz popularnego aktora, dziennikarza, eksperta. Za miłym, sympatycznym obliczem kryją się prawdziwe kły i pazury. Czego chcą? Nic wielkiego. Zabrać Ci wolność i autonomię. Zrobić z Ciebie niewolnika bezmyślnie powtarzającego cudze refleksje i poglądy. Chcą, byś zgodnie z nimi postępował. Media są naszym naturalnym środowiskiem, w którym żyjemy. Komórki, esemesy, Internet, skype, gadu gadu, facebook, You Tube, gry komputerowe, muzyka, telewizja… Musisz się nauczyć żyć w tym świecie! Uzbroić się przeciwko pożeraczom mózgów!
Dostępność: brak towaru
26,90 zł
Pandemia grzechu, czyli śmierć nauczycielką życia - Janusz Szewczak
Czy zdajemy sobie sprawę z tego, dokąd prowadzą nas najnowsze trendy światopoglądowe? Czy mamy świadomość tego, dokąd naprawdę zmierza obecny świat? – autor książki stawia Czytelnikom fundamentalne pytanie. Nie mając świadomości katastrofalnych zmian, które zachodzą, staniemy się, nie wiedząc kiedy, kolejnymi ofiarami na drodze do „krainy wiecznej szczęśliwości”.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Moskwa ante portas. Rosja w polskiej propagandzie powstańczej (1863-1864) - Marcin Wolniewicz
Praca przedstawia obraz Rosji zawarty w polskiej propagandzie powstania styczniowego, a ściślej biorąc, w propagandzie mieszczącej się w strukturach polskiej polityki zagranicznej. Jej celem w 1863 roku było doprowadzić do wybuchu wojny europejskiej koalicji z Rosją, toteż kluczowym zagadnieniem książki stały się pytania związane ze znaczeniem, jakie dla tych zabiegów miała propaganda, oraz z rolą, jaką w tej propagandzie pełnił obraz Rosji.
Dostępność: brak informacji
Laboratorium miłości. Po ślubie - Zbigniew Kaliszuk (red.)
Nie dajemy Ci do ręki zbioru uniwersalnych przepisów na ratowanie zagrożonego rozpadem związku. Proponujemy za to wiele konkretnych i sprawdzonych wskazówek jak dbać o wzajemną miłość, jak się komunikować, jak łączyć pracę zawodową z życiem rodzinnym, jak układać relacje z rodzicami i teściami. Rad udzielają małżonkowie z wieloletnim stażem oraz specjaliści z bogatym doświadczeniem w tej dziedzinie.
Dostępność: brak towaru
27,80 zł
Jak Sowieci przetrwali dzięki oszustwu. Sowiecka decepcja strategiczna - Marek Świerczek
Jak zapewnić nowopowstałemu bolszewickiemu państwu okres oddechu dla ustabilizowania sytuacji wewnętrznej?
Można rozpocząć globalną akcję dezinformacyjną, by wprowadzić w błąd rządy i koncerny mediowe świata. Można też umiejętnie posłużyć się decepcją. Decepcję od dezinformacji różni skala informacyjnego wpływu – odbiorca jest starannie wyselekcjonowany, a nie masowy: otoczenie wysoko sytuowanych agentów wpływu, „pożyteczni idioci”, naukowcy, ludzie kultury, pojedynczy przedstawiciele mediów, wschodzący ludzie władzy. Sowieci powoli opanowywali systemy informacyjne innych państw, które z wolna zaczęły przyjmować punkt widzenia inicjatorów wielkiego oszustwa.
Marek Świerczek udowadnia, że słynna operacja Trust była tylko jedną z wielu akcji skutecznie mamiących państwa demokratyczne.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Jak dobrze uczyć dzieci Wychowanie do prawdziwego sukcesu - Madeline Levine
Jeśli twoje dziecko straciło zapał do nauki i radość życia, a ty chcesz na nowo je w nim wzbudzić, dzięki przewodnictwu i wsparciu doktor Levine oboje odniesiecie sukces".
Praktyczne rady, jak wychować właściwie zmotywowane dzieci. (...) Zweryfikowanie pojęcia "sukcesu" zapewnia nowe, świeże spojrzenie na to, na czym polega troska o dziecko we współczesnym świecie.
Dostępność: brak informacji