Producent
- 2 Kolory (1)
- 3S Media (3)
- Aetos (7)
- Agencja Specjalistyczna Prasa i Książka (1)
- Akuracik (1)
- Aletheia (1)
- Andegavenum (3)
- ANTYK Marcin Dybowski (1)
- Arcana (2)
- ASPRA-JR (1)
- Avalon (2)
- Bellona (2)
- Bernardinum (2)
- Bez Fikcji (1)
- Biały Kruk (11)
- Bogucki Wydawnictwo Naukowe S.C. (1)
- Capital (2)
- CapitalBook (4)
- CeDeWu (1)
- CEIR (1)
- Centrum Myśli Jana Pawła II (1)
- Charaktery (4)
- Copernicus Center Press (1)
- Czarne (3)
- Demart (1)
- DeReggio (3)
- Dębogóra (2)
- Difin (18)
- DiG (2)
- Dobra Literatura (3)
- Dom Wydawniczy PWN (2)
- Dragon (1)
- Edycja Św. Pawła (3)
- Emka Studio (1)
- Eneteia (1)
- eSPe (23)
- Esprit (15)
- Fabryka Słów (1)
- Feeria (2)
- Fijorr (1)
- Flos Carmeli (2)
- Fraszka Edukacyjna (3)
- Freedom Publishing (1)
- Fronda (10)
- Fundacja PAFERE (1)
- Fundacja Świętego Benedykta (1)
- Fundacja Wyszehradzka (1)
- GARDA (3)
- GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (13)
- Harmonia (27)
- Helion (1)
- Impuls (5)
- Instytut Globalizacji (2)
- Instytut Historii PAN (1)
- Instytut Psychologii Zdrowia PTP (1)
- Iskry (6)
- Jaguar (1)
- Jedność (2)
- K.E. Liber (3)
- Koinonia (1)
- Krzysztof Karoń (1)
- Księgarnia Akademicka (1)
- Księży Młyn (1)
- Kuria Metropolitalna JDG (1)
- Liber (1)
- Libron (1)
- Logos (20)
- LTW (1)
- MAMAMANIA (2)
- Mando (1)
- Media Rodzina (15)
- Media Rodzina (3)
- Miles (1)
- Muza (2)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- Nasza Księgarnia (1)
- Neriton (4)
- Nomos (1)
- Nortom (1)
- Oficyna Naukowa (1)
- Oskar (1)
- Ośrodek Mysli Politycznej (5)
- Patria Media (1)
- PAX (3)
- Petrus (3)
- Polwen (2)
- Pomoc (1)
- Prohibita (12)
- Pure Profit (1)
- QBS (1)
- Raj Media (2)
- Read Me (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (8)
- Relacja (2)
- Rosikon (2)
- Rozpisani.pl (1)
- RTCK (6)
- Salwator (3)
- SBM (1)
- Scholar (2)
- Serafin (1)
- Sierra Madre (1)
- Studio Emka (2)
- Św. Stanisław BM (1)
- Świat Książki (2)
- Teologia Polityczna (1)
- Trio (3)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (5)
- Universitas Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych (3)
- vis-a-vis Etiuda (1)
- Vocatio (7)
- von Borowiecky (6)
- WAB (2)
- WAM (32)
- Wektory (24)
- Werset (3)
- Więź (1)
- WIR (2)
- Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (2)
- Wydawnictwo AA (2)
- Wydawnictwo Adam Marszałek (4)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (2)
- Wydawnictwo Kobiece (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (4)
- Wydawnictwo Księży Marianów PROMIC (1)
- Wydawnictwo Księży Sercanów DEHON (1)
- Wydawnictwo KUL (1)
- Wydawnictwo Lekarskie PZWL (3)
- Wydawnictwo Literackie (5)
- Wydawnictwo M (11)
- Wydawnictwo Metody Krakowskiej (1)
- Wydawnictwo Nauka i Innowacje sp. z o. o. (2)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
- Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (1)
- Wydawnictwo Nowej Konfederacji (1)
- Wydawnictwo Sióstr Loretanek (1)
- Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu (1)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (4)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego (18)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (2)
- Wydawnictwo Uniwersytetu M. Kopernika w Toruniu (1)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego (1)
- Wydawnictwo W drodze (1)
- Wydawnitwo Poznańskie (1)
- Znak (2)
- Zona Zero (4)
- Zwierciadło (1)
- Zysk i S-ka (16)
Woda z mózgu. Manipulacja w mediach - Marek Warecki, Wojciech Warecki
Jak się ustrzec medialnej manipulacji? Jak nie pogubić się w gąszczu informacji, którymi media codziennie zalewają nasze umysły? Wreszcie jak być świadomym „konsumentem” mediów? „Woda z mózgu” jest poradnikiem, jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić. Nie tylko przestrzega, ale i uczy. Manipulacja bowiem ma już swoją długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna.
Dostępność: brak towaru
35,90 zł
Sztuka zarządzania sobą - ks. Roman Pindel
Ks. Roman Pindel odwołuje się do przykładu Pawła Apostoła, by pokazać, jak mądrze i odpowiedzialnie kształtować swoje życie, łącząc umiejętności zarządzania z inspiracją religijną. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z planowaniem celów życiowych. Autor uczy krok po kroku, w jaki sposób ustalać życiowe priorytety, jak dbać o osobisty rozwój, jak korygować własne błędy.
Ks. Pindel podaje kilka prostych ćwiczeń, które prowadzą czytelnika do właściwej oceny swego działania w świetle misji życiowej. Można po ich wykonaniu ustalić, na ile nasze codzienne życie jest zgodne z deklarowanymi wartościami, a co koniecznie należy zmienić.
Dostępność: brak towaru
12,00 zł
Sekty i nowe ruchy religijne - Mariusz Gajewski SJ
Wiedza i doświadczenie pracy z osobami uwikłanymi w grupy kultowe, okultyzm i New Age jakim legitymuje się autor, sprawiają, że książka nabiera wyjątkowej wartości i może być z powodzeniem wykorzystana przez czytelnika indywidualnego, jak i przez pedagogów, psychologów i wychowawców w ramach ich pracy wychowawczo-edukacyjnej.
Dostępność: na wyczerpaniu
Przed ślubem. Tom 1. Laboratorium miłości - Zbigniew Kaliszuk (red.)
Nie chcemy Cię zwodzić, Czytelniku. Po przeczytaniu tej książki nie staniesz się nagle najwybitniejszym specjalistą od tematyki miłości, nie znajdziesz tu też uniwersalnych recept na każdą sytuację, jaka może Cię spotkać w związku. Liczymy jednak, że pewne rady i wskazówki skłonią Cię do refleksji, do pracy nad sobą i związkiem oraz pomogą w wygrywaniu pięknej miłości na całe życie. Czego Ci zresztą z całego serca życzymy!
Dostępność: brak towaru
26,95 zł
Pożeracze mózgów - Wojciech Warecki, Marek Warecki
Każde media czegoś od Ciebie chcą - byś uwierzył w przekazaną wiadomość, kupił reklamowany towar, zaczął myśleć tak jak oni. Pożeracze mózgów mają twarz popularnego aktora, dziennikarza, eksperta. Za miłym, sympatycznym obliczem kryją się prawdziwe kły i pazury. Czego chcą? Nic wielkiego. Zabrać Ci wolność i autonomię. Zrobić z Ciebie niewolnika bezmyślnie powtarzającego cudze refleksje i poglądy. Chcą, byś zgodnie z nimi postępował. Media są naszym naturalnym środowiskiem, w którym żyjemy. Komórki, esemesy, Internet, skype, gadu gadu, facebook, You Tube, gry komputerowe, muzyka, telewizja… Musisz się nauczyć żyć w tym świecie! Uzbroić się przeciwko pożeraczom mózgów!
Dostępność: brak towaru
26,90 zł
Marian Zdziechowski wobec myśli rosyjskiej XIX i XX wieku - Witold Wasilewski
Autor, młody badacz, w dorobku tego wybitnego historyka i filozofa szuka powiązań z myślą rosyjską, m.in. Lwa Tołstoja, Włodzimierza Sołowjowa i Sergiusza Bułgakowa, a także wpływu na nią. Wśród poruszonych wątków znajdują się stosunek do narodu i patriotyzmu, społeczeństwo, miejsce jednostki w świecie i historii oraz rosyjski komunizm, a nawet seksualność człowieka. Nie brakuje tu elementów biografii Zdziechowskiego, przybliżono też kontekst polityczny dialogu polsko-rosyjskiego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Laboratorium miłości. Po ślubie - Zbigniew Kaliszuk (red.)
Nie dajemy Ci do ręki zbioru uniwersalnych przepisów na ratowanie zagrożonego rozpadem związku. Proponujemy za to wiele konkretnych i sprawdzonych wskazówek jak dbać o wzajemną miłość, jak się komunikować, jak łączyć pracę zawodową z życiem rodzinnym, jak układać relacje z rodzicami i teściami. Rad udzielają małżonkowie z wieloletnim stażem oraz specjaliści z bogatym doświadczeniem w tej dziedzinie.
Dostępność: brak towaru
27,80 zł
Kontrrewolucja. Eseje i szkice - Paweł Lisicki
Lisicki konfrontuje mądrość zawartą w tradycji chrześcijańskiej z czasami nowożytnymi, które, zbuntowane przeciw wieczności i absolutowi, ściągnęły klęskę na filozofię, religię, literaturę, na rozum i wiarę Zachodu.
Dostępność: brak towaru
59,90 zł
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa
Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.
Dostępność: brak towaru
62,00 zł
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski
Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
Dostępność: brak informacji