Opcje przeglądania
Producent

Nauki społeczne

Psychologia dorastania. Zmiany rozwojowe w dobie globalizacji - Oleszkowicz Anna, Senejko Alicja

Psychologia dorastania. Zmiany rozwojowe w dobie globalizacji - Oleszkowicz Anna, Senejko Alicja
Psychologia dorastania. Zmiany rozwojowe w dobie globalizacji - Oleszkowicz Anna, Senejko Alicja

Dorastanie jest szczególnym okresem zarówno w życiu nastolatka, jak i jego otoczenia. Aby rozumieć rozwój młodego człowieka, warto zauważyć, jak bardzo wpływają na niego przemiany kulturowo-cywilizacyjne. Procesy globalizacji stwarzają zupełnie nowe, dotychczas nieuwzględniane w teoriach naukowych, warunki rozwoju.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

42,50 zł

szt.

Państwo Islamskie - Patrick Cockburn

Państwo Islamskie - Patrick Cockburn
Państwo Islamskie - Patrick Cockburn

W ciągu zaledwie stu dni lata 2014 roku, Islamskie Państwo w Iraku i Lewancie (ISIS – Islamic State of Iraq and Sham) przekształciło sytuację polityczną na Bliskim Wschodzie. Książka opisuje wzrastające znaczenie ugrupowań ekstremistycznych zbliżonych do al-Kaidy, ignorowanych w dużej mierze przez zachodnie media, polityków i opinię publiczną. Przedstawia czynniki, które złożyły się na gwałtowny rozwój Państwa Islamskiego i nieskuteczność władz w zwalczaniu nowej rewolucji.

Dostępność: brak informacji

Cena:

33,90 zł

szt.

Miedzy człowiekiem a komputerem - ks. Andrzej Zwoliński

Miedzy człowiekiem a komputerem - ks. Andrzej Zwoliński
Miedzy człowiekiem a komputerem - ks. Andrzej Zwoliński

Człowiek utracił swoją intymność w czasach gdy cyberprzestrzeń stała się "realnym" światem na wyciągnięcie ręki. Nowoczesne technologie dające nieograniczone możliwości komunikacyjne są narzędziami, które ułatwiają życie ale przyczyniają się także do tego, że to życie staje się udręką. Czy rzeczywiście ceną korzystania ze swobody w sieci musi być utrata wolności? Jak nie zagubić się w "nierealnym" świecie? Czy możliwe jest życie bez internetu? Skąd wzięło się przekonanie o tym, że w cyberprzestrzeni jesteśmy anonimowi?

Ksiądz Andrzej Zwoliński - profesor, socjolog, znawca sekt i nowych ruchów religijnych, próbuje w swojej książce wyjaśnić fenomen popularności "komputerowych technologii". Skrzętnie opisuje możliwości i działania cyfrowych osiągnięć i jednocześnie ukazuje związane z tym niebezpieczeństwa oraz pułapki.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

24,90 zł

szt.

Marian Zdziechowski wobec myśli rosyjskiej XIX i XX wieku - Witold Wasilewski

Marian Zdziechowski wobec myśli rosyjskiej XIX i XX wieku - Witold Wasilewski
Marian Zdziechowski wobec myśli rosyjskiej XIX i XX wieku - Witold Wasilewski

Autor, młody badacz, w dorobku tego wybitnego historyka i filozofa szuka powiązań z myślą rosyjską, m.in. Lwa Tołstoja, Włodzimierza Sołowjowa i Sergiusza Bułgakowa, a także wpływu na nią. Wśród poruszonych wątków znajdują się stosunek do narodu i patriotyzmu, społeczeństwo, miejsce jednostki w świecie i historii oraz rosyjski komunizm, a nawet seksualność człowieka. Nie brakuje tu elementów biografii Zdziechowskiego, przybliżono też kontekst polityczny dialogu polsko-rosyjskiego.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

36,80 zł

szt.

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa

Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku. 
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.

Dostępność: brak towaru

Cena:

62,00 zł

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, 	Tymoteusz Pawłowski
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski

Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.

Dostępność: brak informacji

Cena:

55,90 zł

szt.

"Próżnowanie stało się powszechnym nałogiem". Żebracy i włóczędzy w stanisławowskiej Warszawie - Maludzińska Monika

 "Próżnowanie stało się powszechnym nałogiem". Żebracy i włóczędzy w stanisławowskiej Warszawie - Maludzińska Monika
"Próżnowanie stało się powszechnym nałogiem". Żebracy i włóczędzy w stanisławowskiej Warszawie - Maludzińska Monika

Autorka zaprasza na niezwykłą podróż w czasie do Warszawy doby stanisławowskiej, jednego z najpiękniejszych miast Europy schyłku XVIII wieku, gdzie w cieniu splendoru i bogactwa o przetrwanie walczyli żebracy i włóczędzy. Będziemy przyglądać się ich codziennemu życiu w stołecznym mieście oraz śledzić walkę władz państwowych, miejskich i Kościoła o poprawę losu ludzi najuboższych.

Dostępność: brak towaru

Cena:

55,00 zł

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Sonda
Przy zakupie książki kieruję się przede wszystkim:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl