Nauki społeczne

"Próżnowanie stało się powszechnym nałogiem". Żebracy i włóczędzy w stanisławowskiej Warszawie - Maludzińska Monika

 "Próżnowanie stało się powszechnym nałogiem". Żebracy i włóczędzy w stanisławowskiej Warszawie - Maludzińska Monika
"Próżnowanie stało się powszechnym nałogiem". Żebracy i włóczędzy w stanisławowskiej Warszawie - Maludzińska Monika

Autorka zaprasza na niezwykłą podróż w czasie do Warszawy doby stanisławowskiej, jednego z najpiękniejszych miast Europy schyłku XVIII wieku, gdzie w cieniu splendoru i bogactwa o przetrwanie walczyli żebracy i włóczędzy. Będziemy przyglądać się ich codziennemu życiu w stołecznym mieście oraz śledzić walkę władz państwowych, miejskich i Kościoła o poprawę losu ludzi najuboższych.

Dostępność: brak towaru

Cena:

55,00 zł

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, 	Tymoteusz Pawłowski
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia - Marek Piotr Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski

Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.

Dostępność: brak informacji

Cena:

55,90 zł

szt.

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa
Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Polityka i społeczeństwo. Imponderabilia, pamięć, kultura - praca zbiorowa

Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku. 
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.

Dostępność: brak towaru

Cena:

62,00 zł

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Sonda
Przy zakupie książki kieruję się przede wszystkim:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl