Producent
- 3S Media (2)
- Andegavenum (6)
- ANTYK Marcin Dybowski (2)
- Biały Kruk (3)
- Capital (1)
- DeReggio (2)
- Dębogóra (3)
- Edycja Św. Pawła (1)
- eSPe (1)
- Esprit (2)
- Flos Carmeli (1)
- Freedom Publishing (1)
- Fronda (7)
- FUNDACJA PRODOTEO (1)
- Galeria Miejska Arsenał (1)
- Instytut Globalizacji (2)
- Jedność (1)
- Kuria Metropolitalna JDG (1)
- Libron (1)
- Logos (4)
- Media Rodzina (3)
- Media Rodzina (1)
- Miles (5)
- Muza (1)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- OnePress (1)
- Ośrodek Mysli Politycznej (1)
- Państwowy Instytut Wydawniczy (1)
- PAX (1)
- Petrus (7)
- Polihymnia Sp.z o.o. (1)
- Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu (6)
- Polwen (3)
- Prohibita (3)
- Rafael (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (1)
- Rozpisani.pl (1)
- Salwator (1)
- SBM (2)
- Sonia Draga (1)
- Sowa (1)
- Teologia Polityczna (1)
- Towarzystwo Naukowe KUL (2)
- vis-a-vis Etiuda (1)
- von Borowiecky (2)
- WAM (14)
- Wektory (2)
- Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu (4)
- Wydawnictwo Karmelitów Bosych (3)
- Wydawnictwo KONTEKST (2)
- Wydawnictwo Literackie (1)
- Wydawnictwo M (3)
- Wydawnictwo Marek Derewiecki (5)
- Wydawnictwo Nauka i Innowacje sp. z o. o. (1)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
- Wydawnictwo Poznańskie (2)
- Wydawnictwo Św. Wojciech (1)
- Wydawnictwo W drodze (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (1)
Pieniądze. W świetle Ewangelii. Nowa opowieść o biedzie i zarabianiu - ks. Jacek Wiosna Stryczek
Pieniądze – gorący temat. Ludzie ich pożądają, zazdroszczą, skąpią i pławią się w nich. By je zdobyć, poświęcają znaczną część swojego życia. Ks. Jacek Stryczek – filantrop, prezes Stowarzyszenia WIOSNA i promotor biznesu odpowiedzialnego społecznie – na nowo opowiada o znaczeniu pieniędzy. Rozprawia się ze stereotypami na ich temat, tłumaczy, czym różni się ubóstwo od biedy i radzi, jak się dorobić. Stawia tezę, że chrześcijanin powinien się bogacić i opisuje, jak tego dokonać. Wszystko praktycznie i w świetle Ewangelii. Oto rewolucyjny przewodnik po tak ważnej sferze życia, jaką są pieniądze.
Dostępność: brak towaru
33,50 zł
Humanistyka i Obecność - Anna Grzegorczyk
Książka stanowi próbę zdiagnozowania współczesnego kryzysu humanistyki, a zarazem odpowiedź na niego poprzez postulat uprawiania humanistyki perennis – humanistyki bazującej na stylu monastycznym, powracającej do horyzontu mądrościowego, niestroniącej od ugruntowanej, mocnej aksjologii, wreszcie uznającej istnienie wartości transcendentalnych, opartych na Platońskiej triadzie Prawda – Piękno – Dobro, do której dołączona zostaje również chrześcijańska Miłość. Odwołując się do szeregu myślicieli (A.J. Greimas, P. Ricoeur, U. Eco, L. Kołakowski, S. Grygiel, E. Stein), mistyków (św. Jan od Krzyża, św. Hildegarda z Bingen, św. Teresa z Avila), artystów (J. Berdyszak, A. Rząsa) i badaczy (A. Wierzbicka, M. Heller), Anna Grzegorczyk szkicuje zręby humanistyki przyszłości – takiej, która będzie w stanie przezwyciężyć aktualny impas i jednocześnie dostarczyć współczesnej kulturze oraz „tragicznemu homo postmodernus” silnych aksjologicznych fundamentów. Przywrócić mu wiarę w sens.
Dostępność: brak towaru
39,50 zł