Producent
- Arcana (1)
- Capital (1)
- CEIR (1)
- DeReggio (1)
- Emka Studio (1)
- Esprit (1)
- Fundacja PAFERE (1)
- GARDA (2)
- Helion (1)
- Media Rodzina (1)
- Muza (1)
- Prohibita (2)
- QBS (1)
- Rebis Dom Wydawniczy Sp.z o.o. (3)
- Studio Emka (1)
- Świat Książki (1)
- UMCS, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (1)
- Wektory (12)
- Wydawnictwo AA (1)
- Wydawnictwo KONTEKST (1)
- Wydawnictwo Literackie (1)
- Wydawnictwo M (2)
- Wydawnictwo Nowej Konfederacji (1)
- Wydawnictwo św. Tomasza z Akwinu (1)
- Zona Zero (1)
- Zysk i S-ka (1)
Dzieciństwo w oblężeniu. Łatwy cel dla wielkiego biznesu - Joel Bakan
Nie wolno tej książki przeoczyć! Przywykliśmy wierzyć, że w zamożnych zachodnich społeczeństwach dzieci są chronione jak nigdy dotąd. Joel Bakan uświadamia nam, że bardziej już nie możemy się mylić. Z pasją, ale i miażdżącym obiektywizmem demaskuje to, co uważa za najbardziej przerażającą hipokryzję naszych czasów. Chce, abyśmy umieli dostrzec, że wbrew pozorom dzieci, ze względu na swoją wrażliwość emocjonalną, stały się obiektem działań marketingowych na niespotykaną wcześniej skalę. Książka ostrzega, że to działanie równie niszczycielskie jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć dotyczy głównie realiów amerykańskich, także nas pozbawia złudzeń: wszystko to dzieje tu i teraz, rozwija się dosłownie na naszych oczach. |
Dostępność: brak towaru
25,50 zł
Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach - Stephen R. Covey, Bob Whitman, Breck England
Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków.
Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad:
Bezbłędna realizacja.
Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy.
Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków.
Przekształcenie strachu w zaangażowanie.
Dostępność: brak informacji