Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.515642906.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar ma uszkodzenia mechaniczne (na przykład zagięte rogi, zarysowaną okładkę, zagięcia, przedarcia etc.) lub jest niezgodny z opisem należy niezwłocznie - w terminie jednego dnia od daty dostawy - poinformować Sklep drogą mejlową o tych uszkodzeniach lub niezgodnościach, a następnie uzgodnić z przedstawicielem Sklepu formę koszty i warunki zwrotu, zgodnie z §5 ust. 4 Regulaminu zakupów. Brak takiego zgłoszenia rodzi domniemanie faktyczne, iż zakupiony towar nie posiada uszkodzeń i jest zgodny z opisem. W takim wypadku zwrot możliwy jest jedynie w ramach odstąpienia od umowy na podstawie Ustawy o prawach konsumenta, na koszt Klienta. Zgłoszenie z zachowaniem terminu wszczyna poniższą procedurę reklamacyjną w zakresie punktów 2 do 5. 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne (na przykład puste strony, zdublowane strony, inne błędy w druku, etc.), prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się ze Sklepem drogą mejlową i uzgodnij z przedstawicielem Sklepu formę, koszty i warunki zwrotu, zgodnie z §5 ust. 4 Regulaminu zakupów.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód sprzedaży oraz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mejlowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy (jeśli reklamowany produkt nie jest już dostępny w sprzedaży).
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt (lub w wyjątkowych przypadkach zatrzymamy go i zwrócimy cenę zapłaconą za produkt na konto bankowe, z którego wpłynęła wpłata).

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: ksiazkiprzyherbacie@gmail.com lub telefonicznie: +48.515642906. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zasady postępowania w sprawie zwrotów są zgodne z  Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij (na własny koszt) zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, paragon, dowód sprzedaży, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (bez kosztów wysyłki zwrotnej). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych zaproponujemy termin i formę oddania Tobie uszkodzonego (używanego) produktu.  

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl